Fredag 12/12-08






Nu kan jag berätta att idag går jag in i vecka 38 alltså är det endast 13 dagar kvar till BF :) Fattar ni hur nära det är nu?? Det gör nog inte jag :)
Så nu kan det liksom hända när som helst.. 2 veckor före eller 2 veckor efter BF :) Så nu är det bara att vänta och se :) Shit så vi längtar!!
Pappa Jocke låg igår och kände när pyret hickade för fulla muggar där i magen :) Ganska så mysigt fast man samtidigt tycker synd om bebis som får hicka så mkt :)


Jaa vad händer idag då?? Har fortfarande inte stigit upp om man bortser från när jag var och hämtade en skål med fil.. Den senaste veckan har jag sovit så fruktansvärt bra och länge.. Men ändå så är man så trött tidigt på kvällen.. Nåja det är sånt som hör till och jag lär nog behöva all sömn jag kan få nu för sen vet man ju aldrig hur mkt jag får sova :)
Therese ska komma till Kalix på någe tag så det blir att umgås med henne iaf.. Kanske man skulle stiga upp och göra sig klar nu då..


LATER!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0