Förbannat







Åhh vad less jag är!! Jag har ännu inte fått mitt arbetsgivarintyg så idag var jag in dit och kärringen är sjukskriven och ingen annan jobbar ist för henne.. Hallå hur fan funkar det? Hon sklulle ha skickat iväg det direkt när jag bad om det och inte bara skitit i det.. Det är bara jävla massa stul med den där kärrinmgen!! Less är jag!!
Var iaf in på fk för att lämna in några papper år Jocke så hon sa att jag kan försöka räkna ut själv på ett ungefär vad jag tjänat så får man ända det sen när jag får intyget om det nu någonsin händer..Så det ska jag fixa imorron så det blir gjort..

Annars har jag och lovisa bakat pepparkakor idag och goda blev dom :)

               

   





Imorron ska jag klippa mig sen ska jag åka till Smedsbyn och sova där till på onsdag då vi ska åka in till Luleå så skulle väl syster kolla efter julklappar och jag försöka hitta ngn åt J :)


Kommentarer
Anonym

JO,det blev jätte bra. :) Super nöjd.. kokade knäcken ca 15 min på 7:an.

2008-12-01 @ 20:02:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0