Emma har tråkigt






Sitter i sängen och känner mig riktigt jävla rastlös..
Vill som göra något men jag vet inte vad och jag har egentligen inte ork till att göra så mkt heller..
Försöker få hit Jocke och se oth lr någon film med mig men han verkar ha fastnat i soffan framför tvn..
Skulle vara himla skönt om vi hade två tv aparater för han ser alltid på massa skit som inte jag vill se så det hade ju varit perfekt med en i sovrummet, lr hur gubben ;)

Imorron är det derby Nsk-Kalix så det blir att kolla bandy och sen hade jag och mamma kanske tänkt fara till hpda på rean men det kanske får vänta till lördag ist för Jocke ville nog komma med :)
Finns massor med saker jag vill ha från Ikea men är man pank som jag så blir det lite svårare att köpa allt man vill ha..
Well jag får hoppas att jag får mig nå penhgar till veckan så jag har till råkningarna och så iaf..

Ne nu måste jag ropa hit Jocke innan jag somnar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0