Effektiv






Sådär nu har man fått lite gjort och skönt känns det!! Har dammtorkat, dammsugit, städat inne i badrummet, satt julklapparna under granen och packat bb väskan :) Hoppas bara jag inte har glömt att packa ner något!!? Ska även ta ut bilstolen i bilen så den är där när den kommer till användning för man vet ju aldrig hur bråttom det blir när det är dax..

Jag hade ju som trott att jag skulle bli trött efter några timmar men än så länge är jag då inte det..
Får se om jag orkar ta tag i disken och även skura eller om jag låter Jocke göra det sen :) Han måste ju oxå få något att göra ;) Hihi!
Men däremot så tror jag nog att jag tar och göra knäcken så jag har gjort bort det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0