BM besök







Då har man varit hos BM och Ida följde med mig idag :)
Nå vad sa hon då?
Magen var nu 35cm och hade sjunkit, hjärtljuden lår på 153slag/min och mitt blodtryck låg på 104/66 så då var det ju ganska lågt.. Alltså är det ingen fara att jag har samlat på mig en del vätska sista tiden när blodtrycket är så pass lågt.. Kan även berätta att typ senaste veckan så har jag börjat få bristningar på magen, dock inte så mkt men det är ju sånt man får räkna med.. Fortsätter att smörja med min dunder smörja för jag är rätt säker på att jag hade haft massor nu om jag inte använt den.. Så ska jag även köpa en kräm sen som ska hjälpa till att reparera ärrbildningar så då får vi hoppas att det hjälper..

Efter vi varit hos BM så for vi på coop och handlade.. Kände att jag ville göra bort det idag så man slipper imorron för då lär det nog vara en del folk ute.. Så nu har vi iaf lite mat i kylen igen :) Frysen är då iaf smock ännu så det lär vi ju klara oss påett tag.. Idag kommer även mammi hit och ska äta middag med oss när hon slutat.. Lovisa är borta så då passar det ju bra att mammi kommer hir så slipper hon äta själv :) Styvade makaroner och köttbullar blir det idag _:) Mumma!!

Nu ska jag vila en lille innan jag ska ta tag i disken och börja med maten :)

LATER!!


Kommentarer
Sanna

vad heter repareringskrämen? :)

2008-12-30 @ 16:12:11
URL: http://sannabertils.blogg.se/
Hanna

Den där repareringskrämen du skriver om, testade du den och hjälpte det?

2010-10-04 @ 16:37:52
URL: http://toookmama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0