3:e advent






Idag är det 3e advent och jag har varit så duktig och tänt det 3e ljuset i våran adventsstake när jag nyss åt frulle :)
Tyvärr så fick jag göra det på egen hand idag eftersom att J jobbar men det gick ju bra det oxå





Igår var det bandy och jag hade gruvat mig hela dagen för att stå ute i det där dåliga vädret men som tur var så hann det sluta snöa iaf så då slapp man bli blöt.. Frysa behövde man inte heller göra och jag tror inte man lär göra det idag heller för det är ju varmgrader idag oxå..
Nsk vann iaf matchen igår vilket var kul.. Det var en spännande match och jag hoppas det går bra för dom idag oxå.. Är ju inte så kul att förlora varje gång.. 


Kvällen igår var himla lugn och mysig.. Vi var båda jätte trötta och jag trodde flera ggr att J skulle somna i soffan ;) Men vi pallrade oss till sängen och såg oth som vi inte gjort på ett tag och jag hoppas det blir samma ikväll igen för gud så bra det är :)
Natten har dock varit jobbig, har varit upp och pissa typ en gång i timmen vilket inte är sådär jätte roligt.. Man får som inte sova ordentligt.. Hur jag än har legat så har det tryckt som tusan.. Nåja inte länge kvar nu så jag står nog ut :)



Me love you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0