2008

2008



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Blev gravid :)

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några

Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack gode gud för de!

Vilka länder besökte du?

Turkiet och Finland

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Mer pengar!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
12maj då vi fick veta att vi hade en liten bebis på jäsning :)

Vad var din största framgång 2008?
Att jag fick mig en anställning och därmed en säker inkomst

Största misstaget?
Hmm vet inte riktigt

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nja det kan jag väl inte påstå. Opererat bort blindtarmen som plågat mig i 7år

Bästa köpet?
Det måste nog vara datorn och resan till Turkiet

Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Bebisen i magen som jag tycker kan komma nu :) Och att jag ska bli moster igen :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Lady gaga - Pokerface
Katy perry - I kissed a girl
Chris brown - Forever
Pink - Sober
Beyonce - If i were a boy
Akon - Right now
Och massa fler

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag bestämt :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Inget jag kommer på nu

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet ej

Hur tillbringade du julen?
Hos syster i Smedsbyn och sedan i Nyborg

Blev du kär i år?
Ne jag har ju min älskade Jocke :)

Hur många förhållanden?
1 med min Jocke :)

Favoritprogram på tv?
One tree hill

Bästa boken du läste i år?
Emma Mias dotter

Största musikaliska upptäckten?
Öhh ingen aning

Något du önskade dig och fick?
Massor :)

Något du önskade dig men inte fick?
Säkert en hel del där oxå

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Bjöd vänner och familj på fika och mös på :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Tror jag inte

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Bara Emma, en något tjockare sådan :)

Vad fick dig att må bra?
Jocke, mina kära vänner och familj

Vem saknade du?

Ingen tror jag väl

De bästa nya människorna du träffade?
Hmm finns några :)

Årets sötaste?
Nova :)

Årets hetaste?
Jocke ;)

Årets största kärlek?
Jocke såklart ;)

Årets besvikelse?
Ingenting tror jag.

Årets bästa?
Att vi ska bli föräldrar

Årets snällaste?

Mamma, syster och Jocke :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0