Smedsbyn




Åkte till Smedsbyn igår kväll vid nio tiden.. Syster skulle på farmen och Novas farmor var barnvakt men jag for dit så hon fick fara hem så har jag sovit där och stigit upp med gumman på morron.. Klockan 6.10 slog hon upp sina blå och jag kan lova att då var jag trött.. Fixade välling åt henne sen låg vi i soffan och såg på Karlsson på taket och jag fick sova en liten stund till tills hon väckte mig :) Sen vid 9tiden vaknade syster så vi har legat i sängen och prata och jyrat på i flera rimmar :) När Nova hade sovit lunch så for vi till Storheden en sväng men där fanns det inte mkt av intresse..


Nu sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska bli nio för då börjar en film vi ska se, om jag nu orkar hålla mig vaken :)
Imorron börjar en ny arbetsvecka och jag är ledig endast onsdag sen jobbar jag helgen.. Suck!
Men imorron ska jag ringa och boka tid för ultraljud så det ska bli spännade :) Förhoppningsvis får vi en tid så fort som möjligt!!
Nu ska jag lägga mig och titta film..


Heipa


Kommentarer
Hanna

Joo, Jonas har tjatat om en sån länge nu ;P Filma förlossningen, kan ju vara kul att se då man själv inte kanske är så medveten med lustgas o bedövning o allt. Dock inget man visar åt någon annan isåfall :) Vilken vecka är du i nu? Du lär nog få en tid rätt fort till UL skulle jag tro :) Eftersom du är väl snart i v 17-18, om du inte redan är det?! :)

2008-08-11 @ 00:18:42
URL: http://wildbee.blogg.se/
Hanna

Joo, men den risken är inte så himla stor. För när smärtan väl kommer, så är den ordentlig ;P Har du fått tid för UL nu?

2008-08-11 @ 21:33:40
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0