Ny vecka





Nu är det måndag igen och jag vaknade för ett tag sen.. Måste ta mig nå frulle och sen hade jag tänkt hinna göra lite nytta innan jag ska iväg och jobba.. Jag är himla sugen på att dra en FET städning och få ordning på allt i den andra rummet för nu har det blivit allt för utdraget.. Men igår när jag kom hem så var det rensat lite där inne iaf.. Det hade Jocke och hans mamma och pappa fixat :) Så snällt!! Nu måste jag bara ta tag i resten och sen ringa och höra om nya tapeter för jag vill verkligen ha nya tapeter där inne innan bebisen kommer.. Skulle vara fint med ett riktigt babyrum :)
Men men det är ingenting jag hinner med före jobbet iaf.. Kanske lite ikväll när jag kommer hem om jag orkar :)

Nu ska jag gå och käka nå och vänta på att klockan blir ett för då ska jag ringa och boka tid för ultraljud :)
Måste även ringa sjukan och få nån dunder fet hudkräm utskriven för just nu är min hud så torr så jag håller på att torka bort..


Ha en bra dag alla för det ska jag ha :)



Kommentarer
Hanna

Joo, men den risken är inte så himla stor. För när smärtan väl kommer, så är den ordentlig ;P Har du fått tid för UL nu? Jag råkades publicera samma kommentar i ditt gamla inlägg, så du fick två likadana :P

2008-08-11 @ 21:48:10
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0