Järnbrist






Usch vad jag känner mig trött alltså och ändå har jag sovit ordentligt.. Har varit himla trött senaste tiden så nu är det dax att börja äta järntabletter som barnmorskan sa att jag skulle äta när jag var där sist.. Jag är ju bara så himla snabb så jag har inte kommit mig och köpa några än.. Måste nog fixa det idag innan p-mötet.. Efter p-mötet har vi ett annat möte som vi ska på men mer än så säger jag inte :)

Nu ska jag fixa lunch innan jag ska iväg på möte :) Så måste jag ju se hur gubben mår för han hostar så hemskt :/




Later!


Kommentarer
XON

Hejsan :D

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm.

2008-08-28 @ 12:23:49
URL: http://xon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0