Jag vill ha mat!





Mitt dåliga humör har lagt sig lite men jag ligger fortfarande i sängen och gör ingenting.. Jag är förbannat hungrig och vet inte vad jag ska äta? Hade det inte varit för den lille så hade jag lagt mig för att sova och skitit i att äta men nu måste jag äta för att vi båda ska må bra.

Har varit och kollat på digitalkameror tidigare idag och jag tror vi hittat en kamera som verkar bra och som inte är så himla dyr heller.. Vi vill ju gärna kunna fota när vi är utomlands och då kan vi lika gärna köpa en ny för vi kommer ju ha nytta av den sen när bebisen kommer för då lär man ju vilja fota en hel del :) Jag har ju en som jag haft ett tag men den är helt cp och slukar batterier som jag vet inte vad.. Nåja ska kolla med mammi om hon ville spronsra till en för vi har inte mkt pengar kvar att leva på tills det blir lön..

Nu ska jah gå och se om jag hittar nå att äta..


Heipa


Kommentarer
Hanna

Ja det är ju en fördel att ha en kamera som INTE lever sitt eget liv ;) Vi har digitalkamera o i veckan köpte vi oss en videokamera :)

2008-08-10 @ 19:46:05
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0