I´m free today





Ledig idag och det känns skönt när man har jobbat hela helgen!
Tänkte försöka ta tag i städningen här och fixa lite :) I eftermiddag har vi tvättstuga och jag hade tänkt fixa nå god mat som jag varit sugen på några dagar nu :) Hoppas bara jag hinner med allt jag tänkt göra idag!! Det är piss väder ute så det passar perfekt att pyssla på här hemma! :)

Ikväll har jag även planerat in en riktigt kul grej jag verkligen ser fram emot :) Ska bli så himla spännande, tänk om man skulle ha turen :) hihi

Var och pratade med min chef för ett tag sen och nu är det bara hoppas på det bästa!
I slutet av veckan ska jag lämna in semesteransökan och då ska allt förhoppningsvis vara bestämt..
Hon frågade idag hur länge jag har tänkt jobba innan jag ska gå på mammaledighet och jag sa att jag jobbar så länge jag kan och orkar :) Alla pengar man kan dra in kommer ju till användning iaf så :) Men självklart vill man ju vara ledig lite innan så man hinner fixa med allt fast det får vi se sen när det blir :)

Nåja nu ska jag sluta jura och gå och göra nån nytta här ist :)

Have a nice day!



Jag och min älskling på Lule Kalaset :)


Kommentarer
Hanna

Haha precis, o man ska ju orka trycka ut bebisen också. Det tar ju på krafterna en heeeel del :) Joo i början var man ju som en zombie, galet trött hela tiden, det kommer jag ihåg. Du har ju gått halva tiden redan, hur känns det? Gått fort? :)

2008-08-18 @ 12:56:21
URL: http://wildbee.blogg.se/
Hanna

Jag tycker att tiden efter v 20 gick mycket fortare :) Hoppas det gör det för dig med!! Sen har det bara sprungit iväg :) Åh va kul att shoppa babygrejer, det är verkligen det roligaste som finns! Man måste nästan alltid hejda sig lite, för man kan köpa hur mycket som helst :P Värk längst ner bakom ryggen, lite mensvärk. Så jag hoppas det är på G snart :) Du får komma o snossa bebis då den kommit, om du vill !

2008-08-18 @ 18:53:02
URL: http://wildbee.blogg.se/
millan

så söt bild =)

2008-08-19 @ 15:22:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0