Bakis






Idag är man ledig och skönt är det vill jag lova!!  Har ju som sagt jobbat hela helgen men jag har även hunnit med Lule kalaset på lördag :) Jobbade till 17, for hem och åt middag och duschade och tittade på när Jocke, Matte, Tesse och Morri satt och drack sen bar det va mot Luleå med mig bakom ratten.. Vi såg på Sanna och Lw, hängade i öltält och gick runt och strosade.. Det var folk utav helvete vill jag lova.. Man stör sig nog mer på trängseln och så när man är nykter än när man själv är full och  går och knuffar sig fram :) Träffade Nathalia, Ingela, Bulan, Elin, Malin och massa andra lulebor som jag inte träffat på hur länge som helst :) Vi kom hem vid halv 3 på natten nån gång och då var jag trött som en gnu sen vaknade jag med en jävla baksmälla.. Kändes det som iaf :) Kanske var för att man sov så lite lr nå.. Så jag kan ´lova att det var en trött Emma som satt på jobbet igår så det var skönt att få sova ut på morron..


Nu har jag bokat tid hos frisören för att fixa nån färg i håret för som det ser ut nu så vill man ju knappt visa sig ute.. Ingen färg fastnar i håret som det är nu så det blir att börja med avfärgning sen får vi se vad som händer :)
Så har jag även varit på resebyrån och fått lite priser på en utlandsresa så nu gäller det bara att välja hotell och sen boka :) Wiiie!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0