Kan man må bättre??! :)







Åhh jag vad mår bra nu alltså :) Och våren är här och snart är det sommar.. Man kan inte vara ännat än glad :)
Trodde det skulle vara en tråkig dag hela dagen men så när jag kommer in i vardagsrummet efter att ha stått vid spisen ett tag så är ju solen där :) Härligt! Kan det inte vara sol och varmt nu typ varje dag så snön försvinner ngn nång! Jag vill ha sommar nu nu nu!!


Shit så sugen jag är att träna idag men det går ju inte när det är killkväll hela kvällen.. Typiskt!! Men imorron blir det iaf :) Riktigt skönt ska det bli! Måste ju spinna nån dag oxå.. Typiskt bara att man år så jäkla ont i röven även fast man har gelésadel!



Ne nu ska jag fara och kolla i tvättstugan om tvätten är klar :)



Heiiipa!!




Kommentarer
karin

härligt me vår! ^^

2008-04-07 @ 16:29:31
URL: http://karinekeblad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0