Hmmm?






Har som vanligt inte nå vettigt att berätta.. Min dag har varit lugn och skön.. Jag och Ida har suttit ute  solen och sen har jag suttit ute på balkongen hemma och läst cosmopolitan och bara myst på i solen.. Gjort sallad till middag har jag även gjort.. Nu blir det tre dagar ledigt och sen blir det att jobba tre nätter.. Ska bli kul och se hur jag ska klara av att hålla mig vaken tröttmössa som jag är..



Imorron kväll kommer 'även Sara och Elin upp från Umeå så på lördag blir det en tripp till Hpda och gå på Ikea och även Alko när man ändå är åt de hållet :) Sen på kvällen ska vi fira Jennie och vad jag har fattat så ska vi fira ganska hårt, spritbordet är bokat så :) Vi lär ju synas i dimman där..



Nu ska jag ta min cykel och cykla hemåt och hoppas att jag slipper se hockey så jag får se efterlyst ist :)



Ta hand om er gott folk!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0