Fotomodell






Efter att jag slitit mig från Jockes xbox som jag suttit och spelat på i typ en och en halvtimme så körde jag Jocke till  Nyborg och sen  for jag till ekorr och var med Sara :)  Vi satt vid datorn  och jyra och sen la vi oss framför tvn och då var inte Sara så social nå mer så jag var typ påväg att fara hem men kom sen på att vi kan ju fara ut och köra en sväng.. Så vi drog ner på byn och sen var vi på hotellet en sväng.. NYKTRA!! De ni :) Fan att man klarar av att vara där när det är fullt med folk som trängs och är allmänt äckliga.. Lite vi fick skratta åt alla alltså.. Ja fy fan om man skulle köra på det här att alltid hålla sig nykter... Jag vart som väldigt förvånad över den där blicken och det där leendet.. Vi fattade ingenting måste jag säga.. Nåja..









Idag har jag fått leka fotomodell när Ida har fotat.. Vart väl några ok bilder.. Ska bli spännande att se sen hur det blir när hon är klar med dom :)






Ne nu ska jag springa och kolla om maten är klar så jag hinner käka nå innan jag ska och jobba..




Byebye!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0