Fittface








Kul den har dagen har varit då,. Morronen började ju jävligt bra, när man skulle iväg till jobbet och kommer ut till bilen så är de typ en centimeter tjockt jävla islager på hela jävla fittbilen och det var typ 10minuter tills jag skulle börja.. Tror ni jag hann i tid? Förmodligen inte.. Man fick typ hacka lös ishelvetet  när man väl hade fått upp lite värme i bilen så de värmde på rutorna.. Åhh vad less jag var!!


Sen har jag jag typ gått i sömn hela dagen på jobbet, det är alltid kul de.. Jag fattar inte varför jag är så trött hela tiden men ändå inte kan sova.. Less!


Ähh nu ska jag gå och hämta mig nå govatten och dricka..

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0