Åhh vad jag längtar!!





Nu är flygbiljetterna bokade till Sthlms resan så nu är det bara att invänta den 8maj :) Jag längtar!! Ska bli så himla kul och se hur farbor Olle bor och så självklart att träffa storebror Christian som jag inte har träffat sen jag var tre år typ.. Shit vad pirrigt :) Så blir det väl nån sväng på grönan och skansen och självklart shopping :) Wie!


Pratade med min chef innan lunchen och fick då veta att jag ska börja på en annan rad f.r.o.m måndag så då får jag högre sysselsättningsgrad.. Det blir himla najs! Så har jag även fixat och bytt lite pass så jag slipper ta ut semesterdagar då vi ska till Sthlm..


Ähh nu är det väl bara att börja fundera på att fara iväg till jobbet igen och hoppas att timmarna går fort så jag får sluta nån gång :)





Heiiipa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0