Längtar såå till helg

 
 
Gud alltså så tiden går fort , jag hinner inte ens hälften av allt jag vill och behöver! Men endel kul har man hunnit med iaf trots dagjobb och helgjobb  - i fredags låg jag under nålen i fyra timmar , kan lova att insidan av armen är än så länge det mest obekväma stället jag tatuerat! När vi hade kört i tre timmar var jag riktigt öm och det var en jäkla tur vi var klar just där då för annars hade vi nog fått avbryta..
När jag sen kom hem var det bara svida om för överaskningsmission för Therese som fyllde år, blev en sväng till Luleå, stros på stan och käk på Pinchos 👌 På lördag spelade Alwin sitt första 7manna sammandrag och vann 3 av 3 matcher, vilken tur att jag kunde vara där och se trots att jag jobbade 😃
Hann även promenera ihop 2.5mil på arbetstid - hur fint!
 
 
 
Idag har jag varit till Elin och blivit "ompysslad" 😂👌
Sen bara tagit det lugnt hela dagen, sååå himla skönt när inte dygnets alla timmar är uppbokade!
Nu är det nattjobb som gäller till 8 imorgon sen jobbar jag ett kort em pass på Berlins innan jag går på långhelg 👌 Mys med mina hjärtan och sammandrag  i Luleå väntar sen till syrran och kusinerna efter de.. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0