Överlevde

 
 
 
 
Överlevde helgen och snart även veckan efter helgen ! 😅
Helgen 3dygn i sträck gick av måndag - gick i väggen efter jag hade varit och tränat,  frös och var helt slut så la mig i badet och tänkte blunda men lyssnade på ljudbok och bara slappade. Sen blev det soffan och när barnen kom från skolan slumrade jag till med Almas hand i min, vaknade efter en stund av att hon frågade om jag levde 🙊 Sen en lång kväll med modevisning på butiken  på tisdag - så himla kul men stressigt! Butiksjobb igår förmiddag - kommer så mycket fina kläder nu och jag försöker hejda mig från att handla 🙊 och sen natt.. Idag kör jag sista natten innan ledig helg 👍 Välkommet!
 
 
 
Kanske man ids ta tag i målningen i vardagsrummet så man får det överstökat 🤔 Hade varit skönt göra bort de , bara jag får lite hjälp att flytta tunga otympliga möbler ..
Syrran och tjejerna kommer nog på lördag så ska barnen åka slalom - kul när man kan släppa lös dom utan att jag måste vara med ! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0