När ska man hinna sova

 
 
 
Gud förbannat så fruktansvärt trött jag är hela tiden !!
Undra när man ska hinna sova ut en morgon - bara få sova utan den där jäkla väckarklockan som väcker en mitt i skönhetssömnen? 
Lite snö har vi ju iaf fått så nu blev världen lite ljusare - kanske hjälper mot tröttet...?
Fult upp varenda dag och så mkt att fixa med - ser som inget slut just nu men snart kanske.. 
 
 
 
Halsen spökar än så träna har jag inte heller vågat göra , vill absolut inte bli sjuk igen!! Meeen nu när snön kommit kan man ta härliga promenader - bästa tiden för sånt enligt mig 👌
Inne på fjärde arbetsdagen,  sista natten för nu - imorron ledig och då blir de en sväng till Luleå med Jennie och sen teater med barnen . Torsdag hoppas jag på att kunna ta en skön sovmorgon innan jobb på butiken väntar.. Ledig helg iaf - inte dåligt de 😊
 
 
 
Kolla in min nya jobbtröja 😊👍
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0