Fullt ös medvetslös..

 
 
Jomen jag hade en plan om att kunna sova ut utan väckarklocka som väcker mig , gick ju absolut bra - sovit som en gris från de jag lagt huvudet på kudden till jag vaknat men fortfarande lika trött... Snark!
 
 
 
I onsdags hängde jag med Jennie till Luleå,  vi hann med några affärer innan vi skulle infinna oss på kliniken för dagens uppdrag .. Jag hade turen att få testa att få Botox i käkarna för att lätta på spänningarna,  brukar ta ett tag innan full effekt men känner redan av att de inte är lika spänt och huvudvärken har lättat - det finns alltså hopp! 
När vi kom hem hämtade jag upp barnen så for vi på teater/julspel z de gillade dom 😊👍
 
 
 
Jobb på butiken torsdag och fredag och sen var de bara sååå jäkla skönt att gå på ledigt över helgen !! Totalt slutkörd!! 
Helgen har gått i ett - skottat gården flera ggr om , hälsat på folk, lekt med kompisar,  haft Nova hos oss lördag till söndag ,  bakat pepparkakor,  varit på julmarknad , tagit fram mer julpynt och granen osv.. De var de där med att vila upp sig 👍🙊
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0