Så var 2019 här

 
 
 
Åhh så skönt det varit att vara lite ledig, kan inte minnas sist jag var ledig så många dagar i ett sen jag började på butiken men detta ska jag fortsätta med - ska schemalägga mig bättre..!
Härligt bara vara ledig , umgås med folk och hitta på saker med barnen .. Kalasat för båda då Alma fyllde 7 i fredags och Alwin fyller 10 nu på lördag  vilka stora barn jag har,  tiden går så himla fort och jag känner mig ännu som 21 då jag fick Alwin 😁🤗
 
 
 
Jag och Alma fixade med bak dagarna innan kalaset och dom fixade chokladbollar tillsammans för de måste man visst ha på alla kalas! Bakade bästa tårtan som fylldes med mjölkchokladfluff och hallonfluff. 
 
 
 
Fått hemlevererat nya Tv:n,  hur fint med en större smart en! Lite fix med att plocka ner hyllan som nu skyms av halva Tv:n osv så blir detta perfa! Även hunnit plocka bort julen och rensa bort och städa endel.  Alwins rum har fått en rejäl omgång och även han fick ny tv , den vi hade i vardagsrummet sista veckorna.. Nu måste jag bara komma till skott och renovera och fixa i hans rum , nytt på väggarna ska de bli ! Umgåtts med vänner , varit på bio,  sett massa filmer,  varit uppe länge och sovit länge på morronen 👌
Även haft tid och ork till spinning lördag och söndag - sånt gillas! 
Idag vart de gym, nu måste man ta tjuren vid hornen och ta sig iväg på träning som jag varken haft tid eller ork till sista tiden!!
Bara köra! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0