Rakt in i väggen!

 
 
Onsdagen kom och gick i rasande fart , fullt upp från de jag steg upp till jag la huvudet på kudden  !
När jag gick av nattjobbet blev de gymmet , hämtade barnen i byn , hem och snöra i sig mat , iväg till slalombacken,  lämna barnen i backen och en sväng på sjukan för att kolla upp mina onda händer, tillbaka till backen och åka några timmar,  handla, hem och fixa middag sen iväg med Alma på bandyträning för att sen åka hem , ta en sväng i duschen och sen bädda ner sig - totalt slutkörd !!
Igår när jag vaknade kände jag att jag inte orkade göra ngt alls - helt sopslut! Var med Alma till tandläkaren sen låg jag mest på soffan till Alwin hade träning,  då passade jag och Alma på att hälsa på hos Vickan och lilla Ellen 😊
 
 
 
Funderade hur fasen jag skulle orka med helgens jobb - dag på butiken  och natt på vanliga jobbet ... Meeeen imorse kände jag mig mycket piggare så de har gått fint fint idag 👍 Sen har vi fått massor med nya kläder som vi packat upp idag - farligt alltså !! 
Imorron bitti väntar spinning innan jag ska infinna mig på butiken igen 😁👌
 
 
 
 
 
För övrigt fick jag deklarationen idag - kändes ju inte alls så kul kan jag säga!! Rest på några tusenlappar - blir väl så när man har flera jobb 🙊
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0