Julen kom och julen for

 
 
 
Så var julen över , sååå himla skönt om ni frågar mig! 
Varit endel stress inför jul då vi skulle vara hemma hos mig och jag hade endel att fixa med plus jobb de flesta dagar även julafton ..
Jobbade till 17 på självaste julafton (tog ingen semester iår) och sen droppade alla gäster in eftersom - 12 personer vart vi. 
Åt julmaten som alltid tar så länge att fixa men snabbt har man ätit och ska plocka undan eländet 🙄
Slopade Tomten iår då barnen blivit så stora och ändå inte tror på dedär så Mira och Alma delade ut klapparna. 
Såå nöjda barn och även vi vuxna 😁👍
 
Den enda bilden jag fotade!
 
Vi käkade efterrätt som var fruktsallad och ris ala malta och barnen hann leka lite innan alla skulle åka hemåt . Var helt slutkörd när vi på oss i soffan och stupade sedan i säng!! Höll knappt på ta mig upp till jobbet igår så när jag slutade för dagen blev det soffan hela kvällen ,  kollade film och på mig tidigt så idag känns de lite bättre .  . 
Orkade iaf klicka hem en ny tv på mellandagsrean 😅👌
Ska straxklä oss och promenera ner till stan för att kolla om det finns ngt bra på rean - man måste va ekonomisk i sitt slöseri 🤣
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0