Hur ska man hinna allt?

 
 
Imorse när jag slutade jobbet var min plan att skrapa klart dom förvånande garageportarna som legat på is ett tag innan det är försent att måla men ist packade jag in dogsen i bilen och åkte till djuptjärn för prommis med Ida och Alice 😊👌
Skönt när promenaden är bortgjort och man kan  göra annat sen.. Meeen inte fick jag ngt nyttigt gjort förde , käkade gröt med massor av bär,  tog en kokhet dusch och bäddade sen ner mig i sängen innan Alma skulle hämtas 🙊 Är ju en dag imorron oxå ... Typ..
Bokat in mig på spinning imorron , äntligen är höstschemat uppe för höstens pass så nu finns fler som passar in i livspusslet - bokade även upp mig på 4pass nästa vecka 👍
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0