Time flyes

 
 
 
Tisdag och i veckan står dagjobb på schemat, skönt med de ibland men man hinner inte mkt när man jobbar till 17 - nå kunde vart värre .. 
Igår när jag slutat kom mammsen och hämtade oss så åkte vi upp till Kypas för att fira Totto som fyller år idag - mat och fika blev det innan vi gick ut i mörkret till fåren som går i hagen ute på ängen bredvid.. 
 
 
 
 
 
Under min lediga helg som vart hann jag med en Luleå sväng i dagarna fyra 🙊 Barnen sov över hos kusinerna i Persön fredag-lördag. Så några mil i bilen blev de, tur man inte har något emot att sitta bakom ratten! 
Var med Alwin på bandyträning på söndag em och att sitta inne i den mörka ishallen på nå hårda kalla träbänkar och titta på känns ju helt fel! Bandy ska spelar ute på bandyplanen så nu längtar vi till dom kan gå ut på stor is 😀 
 
 
 
 
På söndag kväll åkte jag och lämnade in bilen på Randteck för en lackförsegling - måste va rädd om pärlan! Tror den ska få en sväng dit snart igen för solfilm på framrutorna, de hade varit 👌
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0