Ny vecka nya tag.. Typ

 
 
 
Ny vecka och jag har haft en sjuk kille hemma med mig som sovit 16timmar i ett efter han kom hem med feber igĂ„r 🙊 Startade dagen med att dra igĂ„ng en tvĂ€ttmaskin och stĂ€da,  badrummet fick sig en grundlig rengöring innan de var dax att Ă„ka och trĂ€na . . 
Hade bokat in mig pĂ„ ett Tabata pass idag,  aldrig testat det tidigare och jaa de var riktigt jĂ€kla grisigt pass men sjukt kul sĂ„ nĂ€sta mĂ„ndag kör man igen 😁😅
Jag gillar 30 minuters passen som Ă€r riktigt högintensiva trots att man ibland vill dö pĂ„ plats 😅
 
 
 
 
 
Hem och kĂ€kade efter och sen ivĂ€g igen för att fara och besikta Dodgen Ă„t John,  den var liite större Ă€n golfen! 😁 Alma var helnöjd nĂ€r jag kom och hĂ€mtade henne pĂ„ skolan! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0