Halvdöd

 
 
 
Kan lova att jag var halvdöd när jag gick av helgens jobb igår morse! Flängt mellan jobben och precis hunnit äta och byta om när jag kommit hem från det ena innan jag skulle iväg på det andra.. Lika nöjd är jag förde! Så himla nöjd över att jag tog chansen och började på Berlins för det är så himla roligt att få serva kunderna och gå in för sälj när man är där! Det är inget jobb jag skulle vilja jobba heltid med så detta passar mig perfekt på sidan av liksom 👌 Få förunnat att ha två jobb som man verkligen trivs på och aldrig känner att det är jobbigt att gå dit! Att man sen haft turen att få så bra kollegor så båda ställena känns ju som en trissvinst! Tänk att vi vart ett sånt bra team på butiken, att jag och S funkar så bra och att vi sen fått sålla ut vem vi ville ha med i vårat team - M är en riktig stjärna även hon så jaa  👌👌
 
 
 
Hann med en snabb shoppingsväng på söndag innan jag skulle öppna butiken och fick med mig två tröjor hem , såna som jag typ bor i 👌 Köpte även en julklapp till Alwin så nu har man inhandlat två klappar 😊
 
 
 
Var till Elin och fick fixat naglarna igår, har tänkt ett tag att jag ska ta bort dom nu under vintern då det blir svårt att knyta barnens skridskor osv meeen är ju så svårt slita sig då dom alltid är såå fina när man kommer från Elin! För att inte tala om att det är himla fint med fina naglar 👌
 
 
 
Skulle eg till Luleå efter nagelfixet men hoppade över det då jag var sååå trött så åkte hem och snörde mig på soffan och sov 1.5 timme.. Välbehövligt!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0