Mitt inni helga

 
 
 
Gud så död jag var igår,  helt slut! Måste varit från behandlingen jag var på i torsdags för på torsdagen kände jag inte av ngt sånt. 
Meeen imorse vaknade man pigg igen - i wish! Varför ska man alltid va så trött när väckarklockan ringer och sen när man är ledig och har tid att sova då vaknar man ännu tidigare piggare än nånsin! 🤔
Baxade mig upp iaf , skulle va lagomt kul om man ännu låg i sängen när nattpasset är över och dagpersonalen kommer ! 
Snabbt hem och hopp i bilen iväg till Nova för wake me up spinning   kl 8.15 - nog så tidigt , stor skillnad på när det annars är kl9! 
Men jag gillart och det är ett himla bra sätt att starta dagen på ! 
 
 
 
 
Började först 11 på butiken så hann duscha och käka i lugn och ro innan de , sen har vi kört på hela dagen! Sålt för mer än det dubbla av dagens uppsatta mål och skrapat ihop 15000steg! Fasen så bra vi är 😁✌
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0