Träning och fix

 
 
Slutade jobbet kl8 imorse , gick hem till barnen som vaknade när jag kom. Gick en prommis med vovvarna och sen var de till att byta om och fara iväg till spinningen - helt klart bästa sättet att starta dagen på! Alma hängde med även idag. Drog på mig mina cykelbyxor med vaddering som jag brukar ha när jag cyklar ute på sommaren - väldigt skönt måste jag säga!
Imorgon är spinningen 16.30 och jag börjar 17 så frågade kollegan om hon ville ta en halvtimmes sovmorgon imorron så jag kan komma senare på em och de tyckte hon var en bra idé - jag har för fina kollegor! 
 
 
 
 
Städat och tömt bilen så den är redo för flytt och jag måste säga att jag får lite separationsångest men det blir bra det här.. Får se om det blir en golf sen igen - gillar som dom och faller alltid tillbaka verkar de som..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0