Tom på energi...

 
 
 
Senaste veckan har inte alls bjudit på speciellt mkt sömn och sen har man haft fullt upp och gått an non stop hela dagarna - kan säga att det börjar kännas, totalt slut!!
 
Igår var jag till Luleå , började med lunch med bästa Bengtsson och sedan hem till dom för kaffe ute på altanen i solen - vilken himla tur att dom finns ❤
Sålde bilen och sen till syrran för lite mat i magen innan jag åkte tillbaka till stan för en date med Elin innan hon skulle jobba.. Sen sov jag över hos syrran för att åka hemåt imorse då jag skulle få håret uppljusat ännu mer av Jennie - nu är man redo för sommaren 👌😎
Var så fruktansvärt trött så jag hade kunnat somna i frisörstolen så efteråt dog jag på soffan i 2timmar, hade lätt kunnat sova längre!
Nu är det nattjobb som gäller och imorgon hoppas jag på att ha lite mer energi så jag orkar träna!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0