Sommarvärme

 
 
 
Resten av helgen har fortsatt med massa sol och värme! 
Igår morse när jag gick ut med hundarna stekte solen på riktigt bra, vi hade 16 grader i skuggan 9 på morron 😎👌
Fixade frukost åt Alma och kaffe åt mig ute på altanen där vi satt i shorts och linne båda två men Alma tyckte de var för varmt så hon gick in och åt 🙊
Krattade lite till innan vi packade in oss i Audin - tur Tompi håller oss med bil! Sen åkte vi och plockade upp mammsen och lillasyster innan vi styrde mot Luleå där vi lämnade av barnen som skulle vara med mosterfamiljen hos Nova och Miras farfar där dom sov över ett helt gäng.. Vi andra åkte vidare till stan där jag testade och köpte en klänning till sommarens bröllop och sen en sväng på Storheden innan vi åkte hem igen.
Tanken var ju utgång och se Lbsb men så blev det inte så drack ngt vinglas med lillasyster och bara mös på.
 
 
 
 
 
Idag har vi haft  babyshower för fina Ida och jag snickrade ihop min första blöjtårta - den blev helt ok för att va första ggn och så fick jag improvisera lite och hade inget cellofan. Nu vet jag ju vad som behövs till en annan gg 😊 Mamma hämtade upp mig efteråt och så åkte vi ner till busstationen och väntade in barnen som kom med bussen - så duktiga dom är och dom tycker de är så kul att få åka buss ! ❣
Nu sover dom gott, nyduschade efter all utevistelse och snart ska nog jag oxå bädda ner mig - är så trött och i veckan väntar dagjobb...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0