Härliga fredag

 
 
 
Vilken härlig dag vi har haft idag! 
När jag kom hem från jobbet imorse fixade jag frukost åt barnen , stekt ägg är standard här när dom får välja! Efter dom ätit cyklade Alwin iväg till mormor för att möta upp/hämta kusinerna som sovit där..
Sen har dom cyklat , lekt och tjorvar på hela dagen.. Jag har myst i solen på bron , rätt skönt i hörnet på bron där det är lä för det blåser alldeles för mkt för min smak annars.. Mammsen kom hit och hade med sig fika så vi har fikat och druckit kaffe i solen 😎👌 
 
 
 
 
 
 
Alma och Mira grävde ner Almas skor i sanden i lekparken så dom har grävt och letat dom i 2timmar men vi såg dom aldrig mer - jäkla ungar!!
Börjat kratta gården men hade bara en säck så jag och Alma gick till Snurran och köpte och det blev även varsin glass 👌 Kvällen avslutades med rosé med Sandra 👌👌 Nu har jag nyss krupit ner bredvid min lilla tjej som sover så gott ❣ 
Imorgon ska barnen till syrran och dom och sova över och för min del blir det vin med några brudar och sen se Lbsb - fasen va kul! Jag lyssnar typ alltid på dom när jag tränar 👍
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0