Dåligt med update

 
 
Skrev ett inlägg för ngn dag sen men sen hängde sig allt och det blev bara em rubrik, sen har jag inte kunnat logga in alls.. 🤔 
 
Blev iaf vab med Alwin dagen efter han drog ut tanden då han hade så ont.  Jag passade på att kratta och ligga på altanen och sola om vartannat - så skön värme så man kunde ligga i bikini 👙👌
Energin har varit på minus ett tag och jag har inte fått till knappt ngn träning, så har ljumsken bråkat men i onsdags blev det en sväng med cykeln, torsdag gym, fredag sprang jag första rundan på länge i sakta mak för att se om ljumsken höll - var väldigt stel och öm efter men med lite stretch och en prommis på lördag gick de till sig 👌
 
 
 
Jobbar lördag och söndag och på lördagkväll åkte jag iväg till syrran för att hänga med på byapuben i Persön sådär spontant - trevlans var de men blev inte alls många timmars sömn innan de var dax stiga upp och köra hem mot jobbet 🙊  Var lite lagomt trött mot eftermiddagen igår kam jag erkänna!
 
 
 
Idag startade jag dagen med en runda i skogen och sprang 1k längre än i fredags men på samma tid - kändes bra i ljumsken och nu hoppas jag kroppen håller för att springa Strandruset på onsdag! Jag är inte alls snabb men de är ju inte det viktigaste utan bara att springa känns jävligt bra då det aldrig varit ngt jag gillat tidigare! Kommer ju springa på asfalt vilket jag inte brukar göra så jag är liiite orolig över hur de ska gå men jaa bara köra på!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0