1 Maj

 
 
 
Hoff så fort de går , redan maj!!
Tur halsen känns bra nu så jag törs cykla och anstränga mig igen för om drygt 3veckor är planen är springa ett lopp  iaf .. Var en sväng på gymmet igår och körde bröst, armar och mage , kändes lagomt efter vilan men fy så svag och seg jag kände mig! 
 
 
 
På tal om träningen, så himla roligt och pepp när man märker på kläderna att man går ihop sig - nu kan man börja plocka fram sånt som legat långt in i garderoben och väntat på att få användas utan att det känns obekvämt! 👍 Enda nackdelen är att vissa favvoplagg börjar va nog så stora... Köpte mig en ny North Bend tröja i helgen som känns ganska lik Houdini fast liiite billigare! Testade en sån i höstas men då satt den inte alls bra , nu drunknade jag i den och fick gå mer två storlekar - fet klapp på axeln till mig!!
 
 
 
 
Nu jobb till 8 imorron , varit på kalas hos Mira under dagen och sen legat på soffan med ont i huvudet så det känns lagomt segt just nu.. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0