Lediga dagar

 
 
 
 
Idag har jag och lille varit lediga - hur härligt!!
Började dagen med.em sväng på Strömbergs för att boka service på bilen och boka en demo under tiden, sen en sväng på Chili och sen lunch hos mammsen.. 
Iväg till min moster som fyllde år och sen på utvecklingssamtal med Alwin på skolan.
Hem och byta om och vidare till gymmet ! 💪 
Hämtade ut BCAA som jag beställt innan och testade innan passet - sjukt god! 
Blev axlar och lite rygg idag 👌
 
 
 
Snickrade ihop godaste räksoppa till middag innan jag sprang genom duschen innan vi skulle till Strömbergs igen för Kalix Exclusive där flera företag gått ihop för att samla ihop pengar till barncancerfonden - bra initiativ!
När vi kom hem blev de sänga för barnen och nu har även jag bäddat ner mig på spikmattan.. 
Full rulle heeeeela dagen ! Så bäst ladda batterierna dör imorgon börjar allt om 😃
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0