Onsdag

 
 
Mitt i veckan och Sveriges nationaldag - Grattis Sverige!
 
Igår var det Trixen avslutning för Alwin som vi har på - så jäkla kallt där på Furuvallen trots vinterjacka och vantar så frös man.. På lördag spelar han sammandrag i Luleå så man får hålla tummarna att de blivit varmare till dess annars åker då dunjackan på.!
När vi åkte från Furuvallen ville han stanna och sova hos mammsen - så mysigt och så glad man blir i mammahjärtat ❤
 
 
 
Idag har jag varit och köpt mig en ny gräsklippare - behövdes kan jag säga!
Planterat massor med blommor som jag köpte igår, kul med blomster och färg kring gården. Rensat jordgubbslandet och i pallkragen med smultron och hallonbuske. Sen har jag satt potatis i en pallkrage, första ggn så får hoppas det blir ngt.. Nu är nog allt sånt gjort så nösta projekt får nog bli att skrapa garagedörrarna och lekstugan och sen måla - drar mig endel för de kan jag lova 🙊
 
Rullade ihop lite nyttigare chokladbollar utan smör och socker, ist var de banan och cocos i och dom blev väldigt goda ! Kommer absolut göra dom fler ggr.. Alwin tyckte oxå dom var goda så de var bra betyg 👌
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0