När man gör allt annat än det man ska

 
 
 
Jag har behövt klippa min gräsmatta hela veckan men verkligen inte hunnit så jag tänkte göra de efter jobbet igår men var så trött och inte alls sugen - kändes mer lockande att passa på och umgås med lite folk!
Var förbi hos Ida och hängde där en stund och drack kaffe och sen när jag åkte hemåt saknade jag hos Sandra och Erik för lite mer häng 👍 Man får liksom passa på när andra är ledig och jag själv inte jobbar natt eller annat.. 
Idag hade jag inte heller lust att klippa ngt gräs - får ta de imorron under dagen 😁 så for iväg och skulle tanka så när jag ändå var där på andra sidan vattnet for jag till Vickan och hälsade på så där har jag myst och busat med lilla Ellen 😍❤ Alltså hon är ju bara för pluttig! Fyller 1år i augusti och är liten som em tvåmånaders - lilla hjärtat ❤
 
 
 
Annars får man va rätt nöjd med veckan, fullt upp och på jobbet har jag promenerat kring 3mil - det är ju inte fy skam få massa friskluft, sol och motion på arbetstid 👍
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0