Lets do this

 
 
 
Efter måndagens nära döden upplevelse med migrän anfall deluxe så vaknade jag sedan upp på tisdag helt symtomfri! Preppade med spikmatta, massagekudde och värktabletter så de gjorde precis det de skulle 👍
Fortsatt veckan med jobb, hade stängning själv på onsdag - höll på bajsa på mig av nervositet om jag skulle fixa allt med kassaavstängning och utan att svamla till det men de gick ju fin fint! 😃 Man har ju gjort sånt förr när man stängt restaurang själv men blir som ändå stressad alltid 🙊
 
Idag har jag inte jobbat dubbelt utan kör endast journatt på vanliga jobbet men lördag och söndag kör jag dubbla jobb igen - har gått lättare än förväntat och när jag gjort denna vecka kommer jag inte jobba på mer än ett ställe om dagen 😃 Två veckor kvar tills man går på lite välförtjänt semester från de vanliga.. 
 
Klippt klart gräset idag som jag började med i förrgår men blev så jäkla mkt insekter så gav upp..! 
Känner mig ur fas och gått runt i en enda dimma hela dagen.. Well, bara upp på hästen igen och köra på - ingen annan än jag själv ska få påverka mitt välmående.. Punkt! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0