Går snart under...

 
 
 
Sen jag fick krampen i nacken har jag varit rätt stel och öm och nu är det hemskt! Att dessutom få huvudvärk från hell av det hela gör att jag bara vill dö just nu! Haft huvudvärk i 1.5vecka och det bara eskalerar och just nu har jag så fruktansvärt ont och inga tabletter eller salva hjälper - plus illamående och yrsel på de... Underbart! Alltid är det något!!... Bara min massör blir frisk så jag kanske blir av med eländet...
 
Annars då - midsommar kom och for och som vanligt var vädret inget att hurra över.. Snickrade ihop en smörgåstårta dagen till ära som vi mumsade på . Barnen älskar sån enklare som man gör på polarbröd och jag måste säga att den känns ju inte lika mastig som en vanlig 👍 Middagen intogs med mammafamiljen i Kypas. 
Hunnit bebismysa med Sixten och hans mamma , fotbollskväll med vin och tilltugg hos Sandra och Erik och fått lite sol på huden , hejjat på Alma som sprungit gladiatorhinderbans 👌
 
 
 
 
 
Nu är min "mördarvecka" igång , började 10 imorse och jobbar iprincip dygnets alla timmar tom onsdag när jag stänger butiken kl18 , sen får jag iaf sova hemma två nätter men fortsätter i butiken på torsdag - måndag morgon går jag av och blir ledig en dag 😁 Cash is King✌
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0