Onsdag - halvtid!

 
 
Så var onsdagen här, känns skönt att veta att jag blir ledig till måndag em! Lyxat till det med semester lördag och söndag då det är Ökx marknad och som vanligt samlas vi alla i Kypas över helgen, går på marknad, äter gott och bara njuter! Som det ser ut blir det fortsatt grymt väder så det kunde inte bli bättre!
 
 
 
När jag slutar ska jag och Alwin som sovit hos mormor och varit där idag åka till Bodö och hämta Alma som varit med faster May och Bengtsson sen söndag - dom verka haft de riktigt bra och när jag pratade med dom i förrgår sa dom att det går hur bra som helst , att Alma är helt underbar ❤ Mammas tjej!
 
 
 
Varit på promenad här efter lunch, 6km vart det i gassande sol - idag var de riktigt hett måste jag säga men skönt med sol och värme!
Promenerat tidigare på fm måndag och tisdag och det är nog det man får göra innan solen står som högst 😎
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0