Torsdag..

 
 
Startade dagen med soffmys med alla fyra barnen 👧👩🐕🐕
Drack kaffe och skakade ihop BCAA och Burn och drog sen till gymmet, var sĂ„Ă„Ă„ trött och hade ont i huvudet nĂ€r jag Ă„kte dit och under passet sĂ„ ökade huvudvĂ€rken ibland men tog mig genom passet utan större problem.. Gick dĂ€rifrĂ„n vĂ€rre nöjd och sĂ„Ă„Ă„ mycket piggare 👌
Nu mÄste jag ta tag i mim nacke och gÄ pÄ massage för sÄhÀr kan jag inte ha de mer ! 
 
 
 
 
Gröt och rökt regnbĂ„ge till lunch sen Happis med mammsen, Lovisa och Alma för att testa och köpa sĂ€ng till mammsen  😊 
Gissa hur skönt nÀr man kunde strÀcka ut sig pÄ soffan! KÀnns som att det hinns med dÄligt nu alltsÄ ! 
Alwin sover över hos mormor och jag ska strax bĂ€dda ner mig bredvid lille som sover sött i min sĂ€ng đŸ˜đŸ€—đŸ‘Œ
 
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0