Första skoldagen

 
 
Idag har Alma gjort första skoldagen i förskoleklass och Alwin första dagen i 3e klass - vad hände med mina bebisar, när hann dom bli såhär stora? 🤔🙊
Jag kompade ut tidigare från jobbet imorse för att kunna följa lille till skolan och vara med en stund , nog för att hon hade klarat de fint utan mig men jaa man vill ju som va där en stund ..
 
 
 
Var så trött och slut igår så min plan efter skolan var att bara gå hem och lata mig men jag kände mig så mkt piggare idag så vek tvätt, startade en  maskin och sen for jag på gymmet med Lovisa - man får ta tillvara på dom stunder tid och energi finns för just nu hinner jag inte så mkt mer än typ jobba och sova 🙊
 
 
 
Gjort palt till middag och haft J, mamma och lillasyster på middagsbjudning 😋👌 
Nu ska jag bada mig till sängen och lägga mig på spikmattan och hoppas man sover gott för imorgon är det åter jobb i butiken 😁
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0