Käppar i hjulet

 
 
 
Känns som att livet sätter köper i hjulet för mig just nu...
 
Vaknade med ont i halsen  på onsag efter två nätter med hosta så har vilat från all träning - tur jag hann med ett pass i tisdag iaf.. På onsdag kväll ändes de ännu värre så tänkte att nu vaknar man med svinont imorron men de kändes ändå bättre igår och idag skulle jag nog våga säga att de typ inte alls känns.... 🤔
Har druckit massor med te , ätit ingefäragodis och ätit apelsiner så de kanske hjälpte 🤔
Fortsätter ändå vila idag så jag är helt säker på att de inte bryter ut ngn om jag anstränger mig..
 
 
Annars hann man med en Luleåsväng igår med mammsen, lillasyster och min lillgumman. 
Lunch på Bastard och handling på Ica Maxi 👍
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0