Fredag på intågande

 
 
 
Sista natten nu innan man går av imorgonbitti och går på ledig helg 😎
Imorgon står ett axelpass med lillasyster på träningschemat - blir fint De!
 
 
 
Vi körde ett ryggpass som jag avslutade med mage i tisdags och på kvällen blev det spinning! Igår kändes kroppen så trött så jag nöjde mig med en prommis efter strandpromenaden med hundarna 😎👌 Nu börjar de va rätt jobbigt gå ute, halkigt, moddigt och grisigt.. Man längtar lite tills det tinat och torkat upp för detta gillar jag inte och hundarna måste duschas när man gått med dom! Resterande snö kan dock få ligga kvar för min del ett tag till 😃👌
Idag blev det ben och rumpa på gymmet så få se vad man kör i helgen då, kanske man måste damma av skidorna då det inte är ngn spinning på lördag 🤔 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0