Skitkyla





Som att jag inte var nog bitter igår morse över hur kallt det var så startade såklart inte bilen när jag skulle hem från jobbet!! Den var stendöd. .. Lovisa och John kom och hämtade mig och senare åkte jag och Jocke och satte i batteriladdaren som stått över natten så nu hoppas jag den startar när jag ska hem annars är det bara köpa nytt batteri för det är ju skönt veta att den startar när man ska iväg 😊


Nåmen livet rullar på trots dessa små problem som ibland känns alldeles för stora.. 😊
Efter 4veckor med sjukt jobbigt hosta börjar jag nu se ljuset i tunneln och hoppas kunna börja träna lite smått denna eller nästa vecka!! Maten har jag återigen tagit tag i efter alldeles för lång period med slarv och endast 2-3 mål om dagen, det funkar inte alls bra att äta så för mig.. Så nu är det bara blicka framåt! !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0