Latadrev





Sovit till halv tre idag och hann typ bara slå upp ögonen så fick vi levererat hem barnen :-)
Plockade och diskade undan lite och gjorde kaffe efter jag ätit lite och sen åkte jag och plockade upp Vickan och for och kollade in lite gamla saker med henne - lite läskigt att klättra på "loftet" i en gammal lada :-)

Har fått lite idéer till lite jag vill fixa hemma så är det ngn som vet av en brudkista med platt lock och typ gammal trälåda så säg till!!



När jag kom hem åt vi middag, byggde pussel, gjorde barnen redo för sängen och sen var det dax för jobb..




Nu i veckan tänkte jag ta mig till gymmet och köra igång lite smått, känner ännu av "obehag" i ljumskarna så jag går sakta fram.. Det får gärna tina upp och bli bart kring vägarna oxå så man kan promenera!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0