Feber





Igår vaknade jag just innan 13 men drog mig ett tag innan jag orkade upp och äta någe.. Var strålande sol så jag tänkte ta en prommis med Milly och Lovisa innan barnen skulle hem men farmor messade att Alma hade 38.1i feber och knappt ätit eller druckit så mamma och Lovisa kom med mig och hämtade hem dom då J hade min bil..


När vi kom hem blev det lite glass och sen filmmys, självklart ville Alma se Lotta så Alwin såg Ninjago på sitt rum :-)
Jocke köpte med kinamat åt oss och pizza till barnen när han kom hem och efter maten vilade jag en stund innan det var dax för jobb.. Febern hade gått ner till 37.7 innan läggdags så jag hoppas den hållt sig borta under natten!!


Började känna av halsen lite inatt men nu får jag ju absolut inte bli sjuk innan onsdag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0