Natten




Jobbar sig lite och inatt känns det som att timmarna går saaaakta..
Ligger och tv, försökte tidigare se Biggest loser på playen men Internet gick för segt så det bara hackade - får se det hemma imorron ist...





Sovit till typ tjugo i tre idag så jag blev lite smått förvånad när jag vaknade då jag inte lyckats sova så länge sista tiden men skönt och välbehövligt var det!!
Sen fick jag stress äta, klä mig, ge barnen mellis, packa Alwins badväskan då han hade lek och plask och inget var fixat och pappan drog till tandläkaren..
Alma fick hänga med men J hämtade upp henne när han var klar..
Nästa vecka är sista gången och då ska Alma oxå få bada!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0